Zoals ieder jaar heeft het bestuur ook dit jaar iedereen weer uitgenodigd voor de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Tijdens deze vergadering is er teruggekeken op het afgelopen jaar en zijn de onderwerpen besproken die binnen de club zijn opgevallen, veranderd of gewoon even aandacht nodig hadden. Ook de wat meer praktische en technische zaken rondom de club zijn hierbij meegenomen.
Na de presentatie van het bestuur was er ruimte voor een vragenronde. Leden konden vragen stellen aan het bestuur en ook zelf punten onder de aandacht brengen. Hieruit kwamen goede gesprekken voort en al snel ontstond er een gezellige en open discussie tussen de aanwezigen. Er werden nieuwe ideeën gedeeld, verschillende punten toegelicht en er was veel begrip voor elkaar en voor de ontwikkelingen binnen de club.
Toen alle gespreksonderwerpen waren afgerond en het jaaroverzicht van het bestuur door de aanwezigen was goedgekeurd, was het tijd voor nog een bijzonder onderdeel van de avond. De webmaster van de club gaf namelijk een presentatie over de nieuwste versie van onze eigen indeelapplicatie en de vernieuwde clubwebsite.
Met de vernieuwde indeelapplicatie klaar voor gebruik waren de aanwezigen enthousiast om deze binnenkort verder uit te gaan proberen. Ook de nieuwe website werd positief ontvangen en zorgde voor een fijne frisse wind binnen de club.
Na afloop van het officiële gedeelte hebben we met zijn allen nog gezellig nagepraat onder het genot van een drankje en wat hapjes. Er werd geproost, gelachen en verder gepraat over de club en de plannen voor de komende tijd.
Het was al met al een zeer succesvolle avond, met goede gesprekken, mooie nieuwe ontwikkelingen en vooral een fijne betrokkenheid vanuit de aanwezige leden.