De vereniging en historie

Badmintonclub Stiens is opgericht in 1984. We hebben altijd ruimte voor nieuwe leden! Kom een keer langs en je zult dan zeker ontdekken dat badminton als sport toch heel anders is dan op de camping. Sterker nog, het is de snelste racketsport die er is! De topsnelheid van een shuttle is 342 km/uur. In heel veel landen zoals China en Indonesië is dit een sport die zeer populair is. Maar ook Europa zijn landen waar het zeer populair is. Een voorbeeld hiervan is Denemarken waar badminton vaak ook tijdens gym op school wordt gespeeld. Voor zowel in competitieverband, alleen recreatief of gewoon als sport kun je prima bij BC-Stiens terecht. Je bent van harte welkom om op speeldagen langs te komen om even te kijken of even mee te doen. Je mag driemaal gratis mee doen om te kijken of badminton wat voor je is.