Kennismaken

Wij zijn blij dat je belangstelling toont voor onze club en voor de badmintonsport. Lijkt het je leuk om mee te spelen, kom dan op de betreffende speeltijd naar de hal voor verdere informatie. Of neem contact op met onze secretaris.
Tijdens de speelmomenten is altijd wel een bestuurslid aanwezig die je wegwijs maakt. Je mag altijd drie keer op proef spelen om te zien of deze sport je bevalt. Daarna kun je besluiten om definitief lid te worden.

Speelmateriaal
Behalve de shuttles en de netten, welke door de club beschikbaar worden gesteld, moet je zelf voor speelmateriaal zorgen. Voor de eerste drie keer kun je een racket lenen, als je een lidmaatschap neemt moet je zelf een racket aanschaffen. Overleg eventueel met een ervaren speler over het merk en type en waar je zo’n racket kunt kopen. De sportschoenen moeten geschikt zijn voor de zaal-sport en liefst voorzien zijn van een “draaipunt” onder de zool. Uiteraard mogen zaalschoenen niet buiten de sporthal gedragen worden en mag de zool niet afgeven. Aangezien het een redelijk inspannende sport is, is het dragen van lichte sportkleding voldoende (shirt + short). Bij je aanmelding bieden we ook de mogelijkheid aan een clubshirt aan te schaffen tegen een aantrekkelijk tarief.

Graag zien we je op de betreffende speeldag voor verdere informatie en eventueel lidmaatschap. Wij hopen dat je het naar je zin zult hebben bij onze vereniging en er met veel plezier zult badmintonnen.